De beste helpdeskondersteuning

Bent u een gebruiker van onze praktijksoftware? Onze helpdesk staat voor u klaar bij vragen en problemen. U kunt onze helpdesk bereiken op werkdagen van 08.00 tot 17.00 via mail, telefoon en chat. Het helpdeskteam bestaat uit 4 vriendelijke, ervaren en deskundige medewerkers die niet alleen onze software goed kennen, maar ook uw administratieprocessen.

  • Zeer deskundig
  • Super vriendelijk
  • Volledig inbegrepen

078 711 2104
U kunt ons bereiken op werkdagen van 8.00 tot 17.00. Wij streven ernaar telefoontjes binnen 10 minuten te beantwoorden. Indien dit niet lukt bellen wij u binnen 1 werkdag terug.

helpdesk@prosoftware.nl
Mailtjes beantwoorden wij op werkdagen van 8.00 tot 17.00. Wij streven ernaar om op werkdagen binnen 48 uur een reactie te geven. 

Chat
Voor korte gebruikersvragen kunt u op werkdagen van 8.00 tot 17.00 live chatten met één van onze helpdeskmedewerkers. Klik op het chaticoontje rechtsonderin de pagina

Meekijken op afstand
Het praat vaak wat makkelijker tijdens een telefoongesprek als wij met u kunnen meekijken. Klik op het desktopicoontje en geef het ID en wachtwoord door aan de helpdeskmedewerker.

Nieuwe klant? Gratis uur op weg hulp

Al onze nieuwe klanten krijgen een aanbod voor een gratis één uur op weg hulp. Samen met één van onze medewerkers loopt u het programma en de instellingen helemaal door via meekijken op afstand. Daarnaast wordt er een vervolgafspraak gemaakt om samen uw eerste declaratie in ZorgAdmin uit te voeren. Naast onze online help, het uur op weg hulp en de release notes bieden wij ook verschillende soorten trainingen en workshops aan. U kunt hier meer lezen over trainingen en workshops.

Uitbreiding accounts of licenties

Gebruikt u ZorgAdmin en breidt u uw praktijk/ uit en heeft u dus extra accounts nodig? Vraag deze aan via helpdesk@prosoftware.nl . Gebruikt u Prosoftware en breidt u uw praktijk uit en heeft u dus extra licentie(s) nodig? Vraag deze aan via verkoop@prosoftware.nl of bel 078 711 2104.

Kunt u niet meer inloggen?  Met onze spoedlijn staan wij voor u klaar. 

Spoedlijn

Indien u niet meer kunt inloggen in Prosoftware of ZorgAdmin kunt u de spoedlijn bellen op 06 15 17 17 92. Deze is bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 22.00 en in het weekend en op feestdagen van 09.00 tot 17.00. Heeft u zonder aankondiging vooraf Prosoftware opnieuw geïnstalleerd buiten kantoortijden en kunt u vervolgens niet meer inloggen? In dat geval kunt u enkel onze reguliere helpdesklijn bellen.

Blijf op de hoogte

Wij houden u via mail op de hoogte van nieuwe updates. In de mail vindt u altijd een link naar de release notes. In de release notes staat omschreven welke wijzigingen in de software zijn doorgevoerd en welke nieuwe functionaliteiten wij hebben toegevoegd. 

Gebruikt u ZorgAdmin? Naast het versturen van mailings naar onze gebruikers, zetten wij ook nieuwtjes op de inlogpagina van uw ZorgAdmin omgeving. Ook op social media plaatsen wij regelmatig berichten over ons bedrijf en over ontwikkelingen van onze praktijksoftware. Volg ons op social media  en blijf op die manier automatisch op de hoogte.