Helpdesk

 

Helpdesk

Bent u een gebruiker van onze praktijksoftware? Onze helpdesk staat voor u klaar bij vragen en problemen. U kunt onze helpdesk bereiken op werkdagen van 08.00 tot 17.00 via mail, telefoon en chat.


078 711 2104

U kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen van 8.00 tot 17.00.

Wij streven ernaar telefoontjes binnen 10 minuten te beantwoorden. Indien dit niet lukt bellen wij u binnen 24 uur terug.

helpdesk@zorgadmin.nl

Mailtjes beantwoorden wij op werkdagen van 8.00 tot 17.00.

Wij streven ernaar om op werkdagen binnen 48 uur een reactie te geven

Chat

Voor korte gebruikersvragen kunt u op werkdagen live chatten met één van onze helpdeskmedewerkers. 

meekijken op afstand

Het praat vaak wat makkelijkertijdens een telefoongesprek als wij met u kunnen meekijken.

Klik op bovenstaand icoon en geef het ID en wachtwoord door aan de helpdeskmedewerker.

Nieuwe klant? Gratis één uur op weg hulp.
Al onze nieuwe klanten krijgen een aanbod voor een gratis één uur op weg hulp. Samen met één van onze medewerkers loopt u het programma en de instellingen helemaal door via meekijken op afstand. Daarnaast wordt er een vervolgafspraak gemaakt om samen uw eerste declaratie in ZorgAdmin uit te voeren.

Uitbreiding accounts of licenties
Gebruikt u ZorgAdmin, breidt u uw praktijk/instelling uit en heeft u dus extra accounts nodig? Vraag deze aan via helpdesk@prosoftware.nl of bel 078 7112104.

Gebruikt u Prosoftware, breidt u uw praktijk/instelling uit en heeft u dus extra licentie(s) nodig? Vraag deze aan via verkoop@prosoftware.nl of bel 078 7112104.

Meer weten over ZorgAdmin of Prosoftware?
Naast onze online help, het uur op weg hulp en de release notes bieden wij ook verschillende soorten trainingen en workshops aan. U kunt hier (link naar pagina 2.2 secundair menu) meer lezen over trainingen en workshops.

Nieuwe updates
Wij houden u via mail op de hoogte van nieuwe updates. In de mail vindt u altijd een link naar de release notes. In de release notes staat omschreven welke wijzigingen in de software zijn doorgevoerd en welke nieuwe functionaliteiten wij hebben toegevoegd. Het is van belang om altijd de release notes te lezen zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Daarnaast vragen wij u om eerst de release notes te lezen voordat u onze helpdesk benaderd.

Nieuwtjes via de ZorgAdmin inlogpagina
Gebruikt u ZorgAdmin? Naast het versturen van mailings naar onze gebruikers, zetten wij ook nieuwtjes op de inlogpagina van uw ZorgAdmin omgeving. Hierdoor hopen wij nog meer en sneller onze gebruikers te bereiken.

Blijf ook op de hoogte via social media
Op social media plaatsen wij regelmatig berichten over ons bedrijf en over ontwikkelingen van onze praktijksoftware. Vind onze pagina leuk en blijf op die manier automatisch op de hoogte.

Spoedlijn
Indien u niet meer kunt inloggen in Prosoftware of ZorgAdmin kunt u de spoedlijn bellen op 06 15 17 17 92. Deze is bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 22.00 en in het weekend en op feestdagen van 09.00 tot 17.00. Heeft u zonder aankondiging vooraf Prosoftware opnieuw geïnstalleerd buiten kantoortijden en kunt u vervolgens niet meer inloggen? In dat geval kunt u enkel onze reguliere helpdesklijn bellen.

Herinstallatie Prosoftware
Als u Prosoftware opnieuw wilt installeren door bijvoorbeeld vervanging van uw computer of server, kunt u via onze helpdesk een downloadlink opvragen. Wij streven ernaar de downloadlink en een installatie instructie dezelfde werkdag nog te versturen. Heeft u nog een installatie CD liggen? Deze is niet meer bruikbaar voor installatie. Wilt u de (her)installatie buiten kantoortijden uitvoeren en vermoed u dat u onze hulp nodig zult hebben? U kunt, minimaal 1 week vooraf, een aanvraag doen bij onze helpdesk en met ons afspreken zodat wij als back-up voor u klaarstaan.

Gebruikt u ZorgAdmin? Installatie is niet nodig.